سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت
سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت

تهوع


حسی که دارم را بلد نیستم بگم. انگار خون تو بدنم داره تجزیه میشه. یا انگار سوزن سوزن میشم. دارم همه وجودم را بالا میارم. به خدا نمیدونم چه حسیه و چرا... فقط میدونم خواب دیشب اینجوریم کرده. کاش یکی بلد باشه خوابمو تعبیر کنه. کاش یکی یه چیزی یادم بده بدنم آروم بگیره. دلم میخواد ذکر بگم اما نمیتونم. پناه بر خدا. من شیطان بودم یا شیطان تو من بود. چقدر خواب بدی بود

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

میخای واسه مامانم تعریف کن. خوب تعبیر میکنه

فنجون چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 09:24 ق.ظ http://embrasser.blogfa.com

حتما خیره عزیزم

خوش اومدی!
راستش زنگ زدم و شماره یه معبر پیدا کردم. گوش داد . گفت اصلن معنی نداره. بعد نماز هم بوده هیچی نیست. گفتم حالم بد بود گفت فشارت پایین بوده بدنت گزگز میکرده
خدارا شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد