سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت
سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت

سرانجام 2014


کلا این جام بر مراد دل ما نبود که نبود. و بیخوابی های شبانه روزهای کاری را هم به فنا داد. تا حالا دیدی کسی که میره کاپ بگیره انقدر غصه دار باشه آخه؟!! یعنی برزیل تا 3 تا جام دیگه هم سر پا نمیشه. میشه؟

 

                                             

آلمان/آرژانتین/هلند/برزیل

این قرارمون نبود!

                          



                                       

 برزیل 1- آلمان7

I am Ezra


بدنم درد میکنه. همه ماهیچه هام گرفته. یک شنبه باشه و مجبور باشی بیای سرکار خیلی زور داره. انقدی ناپیدا شدم که بچه ها حس کردن و یهو 12 شب اس میاد اگه زنده ای خبر بده. زنده ام اما فقط همین... من هنوز دارم امتحان میدم . متفکرین غربی همشون خرن از افلاطون گرفته تا آرنولد و هنری جیمز عزیز... خونه وحشتناکه... هنوز تی وی نداریم و هیچ پرده ای نزدیم. همه چیز خوبه اما؛حتی خودم را بیشتر دوس میدارم این روزا؛ فقط آی استیل دو اسموک.

برای جلسه فردا هیجان زده ام. چقدر خانم بهاری را دوس دارم. نه فقط اونو که تک تک بچه ها رو . جو کلاس رو. چقدر خوشحالم که جشن  به خاطر امتحان های لعنتی کنسل نشد و چقد همه بچه ها ؛ همه همشون ماه بودن ... بیشتر از وظیفه ایستادن.خوشحالم که جزیی از این گروه هستم...

تا آخر هفته دیگه امتحانی نیست؛ خونه مرتب میشه و دوستام را میبینم فقط میمونه سفر که چرا میترسم ازش؟... حتی نمی خوام استخاره بگیرم ... حداقل الان

فریبا چه میکنه؟ ... الان بهار چقدی شده؟... تازگی چه نمایش به درد بخوری اجرا شده که از دستش داده باشم؟ ... دلم حرم میخواد. کاش برم قبل رفتن