سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت
سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت


I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me
Yeah, you, you wreck me

ج م ع ه

 مگر قرار نبود بیایی؟! :(

امشب میرم دانشگاه تا انصراف بدم. در این شهر و این زمانه هر چه بیشتر خودم را از هیاهو کنار بکشم بهتر است.

بیا و رو راست بگو ما میبینیم آمدنتان را؟ و میچشیم زندگی در زیر سایه تان را؟

من با همین عقل کوچکم هم میدانم چرا نمیایی؟ نمآیی چون ما هنوز خسته نشده ایم.

اگر تنها شدیم وی چت هست هنوز؛ وایبر و وب و بامبو هم.  شاید اینبار آدم جدید بهتر باشد. اصلا زیاد هم به یک نفر دل بستن خوب نیست. متاهل هستی که باش مگر میخواهی چه کار کنی....گپ دوستانه که این حرف ها را ندارد.

راستی ؛ کتاب 4 اثر از فلورانس اسکاول شین را خوانده ای؟  معنویت خونمان که پایین امده باشد کتاب بینظیری است.   اصلن جوری خدا را حس میکنید که تا به حال حس نکرده اید.

این روزها خیلی از ادم ها اسم بچه شان را poh میگذارند. خودم با همین چشمهایم دیدم که چقدر هم به فکر خوراک و لباس و حتی تفریح این عزیز جانشان هستند.مایی که بچه مان را توی جیبمان میگذاریم و پدر مادر بهتری نیستیم نسبت  به قدیمتر ها....

بعضی چیزها درگوشی تر است آقا... س ر و ش هم مرد خوبی است. دقت که میکنی  شاید هم دروغگو نیست. ما کار جهان را زیادی دست بالا گرفته بودیم . وقتی هر کسی میتواند تدبر کند و با کتاب موجود به فهم جدید برسد خب خوب است دیگر. مگر شک داریم که پیامبر هم انسان بود و تازه امی. ما که هر کدام ماشالله فوق لیسانس و دکترا داریم....

توصیه میکنم جلسات عرفان کیهانی را بگذرانید. عجیب پیوند میگیرید با کل هستی. فقط اینکه یادتان نمیدهند سر و ته هستی به کجا بند است. ان هم چندان اهمیتی ندارد...یا مثلا نارانی ( اسمش را  بلد نیستم) .انصافا این دیگر جلسات خوبیست. رو شخصیت فرد کار میکند توپ. فقط اینکه مربی تو در حد خودت میفهمد . اشکال ندارد خب ... ما خوب بلدیم برای یکدیگر نسخه بپیچیم.


میبینی ما هنوز خیلی چیزها داریم که به آن چنگ بزنیم. 

اما راستی چرا خوشحال نیستیم ؟؟!!

من دعای " ثبت قلبی" را نه برای عبادت که از ترس, هر روز؛ نه هر وعده زمزمه میکنم. من میترسم که لابلای مردم ، که لابلای این همه هیاهم گم شوم. [کاش میدانستی که این روزه ها زمزمه دیگری هم دارم برای تو]


من خسته ام ...

باور نمیکنم که غایبی وقتی دلم غم گرفته ام را میشناسی. 


کاش بیایی !








Appointed Day

اگر بیایی حال همه ما خوب میشود /خودمان هم/ زلال میشویم ارباب

راستی این جمعه کجا بودی ؟!!



*اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج*

بالحجّة


چقدر خوب شد، آری، نگاهتان به من افتاد

 همان دقیقه که چشمم، درست، کنجِ گوهرشاد

 بدون وقفه به باران، امانِ گریه نمی داد

هزار تکه شد این من، به لطفِ آینه هایت

 چنان که باید و شاید، غزل غزل نشدم مست

که دست من به ضریحت، در این سفر نرسیده ست

من این نگاهِ عوامانه را نمی دهم از دست

اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت؟


<برقعی>

بی انصاف نباش!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من/ او :(

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پادشاه فصل ها پاییز

و اما پاییز ... 

 

پاییز دوس داشتنی من تموم شد. 

 

همین