سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت
سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت

باور

برتولوچی می گوید: چیزی به اسم دوست داشتن وجود خارجی ندارد، تنها اثباتِ دوست داشتن است که وجود دارد! و شمایی که ملاک تمام نتیجه گیری هایت رفتار و اعمال طرف مقابل است، و به هیچ کجایت نیست که در دل صاحب مرده ام چه می گذرد... چون دل را که نمی بینی، رفتار و اعمال را می بینی! مگر نه!؟ شما خودت در رفتار و اعمالت چه نشانه هایی نشانده ای که "دوست داشتن" را ببینم!؟ بله با شمایم! شمایی که تمام اثبات دوست داشتنت خلاصه در تلاشی ست که برای از دست رفتنم می کنی!! جالب نیست!؟... تو می دانی که بودنت چقدر مهم است و داشتن این احساس را از من دریغ می کنی، بودن من هم مهم هست!؟ چرا حس نمی کنم مهم بودنش را!؟


مردی تمام تلاشش را برای از دست رفتن ِ من می کند و کم نمی گذارد در این تلاش؛ و می گوید دوستم دارد! این خنده دارترین جوکِ جهان است! من باور کرده ام چون دوست داشته ام که باور کنم! حالا اما باور نمی کنم دیگر....!



... خلاصه؛ او دوستم ندارد

  والسلام...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد