سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت
سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت

سپیدی

برررررررررررررررررف!!! هورااااا


با خواهری و شوهریش میریم آبعلی به محض اینکه من کارو بپیچونم و بهشون بپیوندم.


تشکر نوشت: هوا شناسی مچکریم


دوست نوشت: زهرای عزیز که هر سال بچه ها را جمع میکردی واسه برف بازی میرم اونجا چند تا گوله برفی هم به نیت تو پرت میکنم تو بشین بچه داریتو بکن

نظرات 5 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام

نازی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

من هم پیدات کردم. رمز میخوام زود

زهرا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

بلاگت رو که میتونم بخونم!؟؟؟
خوش گذشت؟
گلوله برفی زدی؟

البته. به شرطی که سوال نکنی

خوب بود. خیلی
جات خالی

اوهوم نیت کردم وگوله برفی زدم

باکارا سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 03:36 ب.ظ http://baccara.blog.ir

برف بازی ام آرزوست ...و کسی نیست منو ببره :(
بی زحمت 2تا هم به جای ما گلوله برف درست کنید :)

خوش اومدی!!

خیلی سرد بود خیلیییی

arezoo سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

khosh begzare azizam, movazebe khahari ham bash..

مرسی
شویش چه کارست پس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد