سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت
سما

سما

چشم از آسمان بر نمیدارم، چیزی در زمین چشمم را نگرفت

تماما مخصوص


برایم مسجل شده بود که در آن دوره زندگی ام او کسی نیست که من میخواهم، من کسی هستم که او میخواهد و در به در دنبال این است که من را اسیر و رام خودش کند/ از اسارت بیزارم/ دنبال بهانه ای میکشتم که به غار تنهایی ام پناه ببرم/ اما این دختر مهربان است، خوشگل هم/ با یانوشکا میتوانستم خودم باشم حتی اگر اسب باشم، ژاله اما رامم میکرد/ من عشق میخواستم و او زندگی کردن با من را


میدانم که همش زیر سر آن دختر پیانیست است که قابت را دزدیده/ من ده سال منتظرت بودم بی انصاف/ اگر قدم به بلندی او نیست میتوانم کفش پاشنه بلند بپوشم عباس/ پیانو زدن یاد میگیرم


از سفر بیزارم/ چرا یاد نگرفتم نه بگویم/ تو فکر میکنی وقتی برگردی باز هم همین آرامش و گوشه خلوتت را داری/ اگر یک بار دیگر زندگیت بیفتذ توی تلاطم و همه چیز زیر و رو شود چه میکنی؟


بوی ماندگی سیگارخیلی وحشتناک است/ اجازه نداری اینجا سیگار بکشی/  چرا ترک نمیکنی/ میرزا عبد اله یک چک میخواباند زیر گوشم, سیگارم پرت میشد توی خیسی پیاده رو


لعنت به این نویسنده که انقد خوب مینویسه و کلماتش روح آدم را میخوره/ لعنت به همزمانی حالم و این کتاب دوس داشتنی...

یعنی حالا که فکر سفر همه ذهنم را پر کرده، باید کتابی بیاد دستم که توش سفر پر رنگ ترین بخشه و زندگی در غربت همه داستان/ جملات عباس و حالت هاش  همه این چند ماه را برام به تصویر میکشه / اینکه روز جمعه هشت صب خودت را از خواب بکنی که پروژه ات را آماده کنی و اما فقط عباس معروفی بخونی و سیگار بکشی و از بوی ته سیگارها حال تعفن بگیره اتاقت/ واقعا یانوشکا برای او بهتر از ژاله بود ؛ کمتر از یه هفته؛ چطور مردا میتونن؟ / گاهی گر میگیرم و حسرت آغوشش را میخورم و بعد آروم میشم و دلم نمیخواد حتی ازش بدونم/ اینکه از اول هم میدونستی ته خط کجاست و سماجت کردی / اینکه این سفر سه ماهه همه بقیه راهو عوض میکنه و  نمیدونم که زندگی تو غربت  ترجیحم هست یا نه/ همه اینها نمیتونه اتفاقی باشه، اصلا نمیتونه


دیشب خواب عحیبی دیدم. مامان نگرانمه. به هر حال من مقصر بودم. باید عذر خواهی میکردم. 


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

نگرانتم، خیلی

وااا؛ چرا؟ جدی نگیر اینا رو بچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد